Avatar billede ghost21 Nybegynder
16. februar 2008 - 20:54 Der er 3 kommentarer

Hjælp til økonomisk ulighed

redegøre for hvorledes man måler social ulighed - og du skal finde nogle "gode tal", der viser en sammenligning mellem fattigdom i Danmark og et andet europæisk land.

Er der nogen som ved hvor man kan finde noget henne, evt. et direkte link.

Jeg har prøvet oecd's hjemmeside, men fattede intet af det :-( -

Fedt hvis en gad at hjælpe. Jeg er ligeglad med hvilket europæisk land det er.
Avatar billede lzs Nybegynder
16. februar 2008 - 22:20 #1
Har du samfundsstatistik? (bog)
Avatar billede ghost21 Nybegynder
17. februar 2008 - 11:48 #2
Nej har jeg desværre ikke
Avatar billede ghost21 Nybegynder
17. februar 2008 - 11:48 #3
Nej har jeg desværre ikke