Avatar billede grohnheit Nybegynder
23. februar 2008 - 23:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bruger til bruger-mappe problem

Hey.

Har lige ghoestet en xp home, og ja, det er en lang historie.

Problemet er at da jeg reparede xp home efter ghoest, så lavede den sin egen bruger. I stedet for at logge ind på den der lå der i forvejen.

Så nu har jeg en bruger mappe liggende i dokument and settings, som jeg skal have koblet på en bruger konto. Men når jeg laver en bruger med samme navn som mappen der ligger der i forvejen, så opretter den en ny mappe kaldet "computernavn-brugernavn".

har været en tur i regedit, men synes ikke lige jeg faldt over noget.

nogen der kan hjælpe her ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. februar 2008 - 02:51 #1
Computeren og brugeren må ikke kaldes det samme. Prøv at omdøbe computernavnet, genstart og forsøg så igen.
Avatar billede grohnheit Nybegynder
24. februar 2008 - 09:27 #2
Computeren hedder Michael-PC og brugeren hedder Michael. så de hedder ikke det samme.

den nye mappe den laver hedder så "Michael-PC-Michael"
Avatar billede grohnheit Nybegynder
24. februar 2008 - 10:36 #3
fik selv fixet det.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList og så vælge den profil man ville ændre, og så skifte stien til den rigtige mappe.