Avatar billede bananaboy Nybegynder
25. februar 2008 - 09:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Red mistede dokumenter

hey åbnede et dokument fra min mail også skriv jeg videre på den, og trykke gem mange gange, men da jeg ikke har sagt gem som er den væk
er der nogen mulig for at finde den igen

har prøvet at følge det her men kan ikke finde den
http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=15537
Avatar billede darrich Novice
25. februar 2008 - 12:47 #1
Det er det sted outlook express m.f. gemmer vedhæftede filer midlertidig.
Er den ikke der, så må du nok se i øjnene, at den er væk.
Avatar billede bananaboy Nybegynder
25. februar 2008 - 15:58 #2
ok mange tak
Avatar billede word-hajen Nybegynder
25. februar 2008 - 17:57 #3
Du kan godt være heldig, at den har gemt dit dokument i den mail, som du oprindelig åbnede den fra (ikke altid, men det er et forsøg værd at tjekke).
Avatar billede be_nice Juniormester
27. februar 2008 - 19:26 #4
Det er altid træls at miste data, fordi man af en eller anden årsag ikke har gemt dokumentet inden man skriver videre.
For Outlook gælder det, at hvis du åbner et vedhæftet dokument, og skriver videre på dette og trykker gem, så vil du blive spurgt om du vil gemme ændringer når du forsøger at lukke mailen - jeg er ikke klar over hvordan Outlook opfører sig, hvis du åbner dokumentet fra en "ikke åbnet" mail.
For Outlook Express gælder det at du ikke bliver spurgt om du vil gemme - men du kunne være heldig at redde den via den måde som linket anviser.
Du må nok indstille dig på at det er en "ommer" - desværre.
/Be_Nice
Avatar billede darrich Novice
08. september 2008 - 13:10 #5
husk at lukke spørgsmålet.