Avatar billede clinton-2 Nybegynder
28. februar 2008 - 16:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Slumre problem

Har et mediecenter hvor vista er styresystem, normalt slukker vi det ved slumre funktionen, så kan den selv vågne hvis der f.eks skal optages. Men problemet er at den også vågner på selv den mindst musebevægelse og netværkstrafik, hvor kan man slå det fra, og findes der en list hvor man kan se hvilke events der aktivere maskinen.
Avatar billede dragonknight Juniormester
28. februar 2008 - 16:48 #1
Det er i BIOS
Avatar billede dragonknight Juniormester
28. februar 2008 - 16:50 #2
Under Powermenuen > APM configuration
Avatar billede dragonknight Juniormester
01. marts 2008 - 00:27 #3
Gav det resultat ?
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
04. marts 2008 - 21:00 #4
Kontrolpanel->Strømstyring->Skift indstillinger for model(under det punkt hvor der er prik)->Skift avanceret indstillinger for model.

Good luck

Mr.Athlon(Som nu kører Intel Viiv QuadCore)
Avatar billede strejfer Nybegynder
07. marts 2008 - 14:07 #5
Det har jeg prøvet, men hjalp ikke!

Har løst det ved at opsætte en genvej til netværk på skrivebordet, højreklikke og deaktivere, herefter kan man gå i slummer, men så er man godt nok ikke på nettet samtidigt, men man strømsparer og kommer hurtigt igang igen med sit arbejde.

HUSK! efter opstart at aktivere netadgang igen.

MV. Strejfer
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
30. marts 2008 - 16:02 #6
Det er sikkert noget galt med den strømstyringsmodel du bruger. Bruger du Høj ydeevne?? Skift indstillinger for model > skift advanceret strømstyringsindstillinger, find Multimedieinstillinger > under deling af medier - Sæt den Computeren skal gå i slumretilstand... Det virkede for mig.

/Blueyed1