Avatar billede deurell Nybegynder
29. februar 2008 - 11:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

dias show banner med alpha, billeder ligger i mappe

Jeg skal til at lave et banner (swf) som skal hente random billeder(jpg) ind fra en mappe på serveren.
Billederne skal fade ind på ca 3 sekunder, vises i ca 6 sekunder og derefter fade ud igen på ca 3 sekunder.
Banneret bliver ca 540px bredt og 140 højt.
Billederne skal være placeret på 10px fra top og 10px fra venstre.
Jeg er ude på at nå den samme effekt som på banneret her: www.fbi.dk bortset fra at forrige og næste billede skal fade seperat.
Avatar billede deurell Nybegynder
29. februar 2008 - 15:35 #1
Der må være nogen der kan hjælpe her....
Avatar billede deurell Nybegynder
20. juni 2011 - 19:52 #2
lukker