Avatar billede katborg Praktikant
29. februar 2008 - 12:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Home Premium / Business og Exchange Server

Hej

Har købt bærbar med Vista Home Premium preinstalleret (+ en masse andet).

Home versionen kan selvfølgelig ikke logge på et domain, men kan det passe at den ikke kan forbindes med en exchange server (Office 2007).

Har oprettet en bruger med samme brugerID/Password, som det bruges på domain, men kan tilsyneladende ikke forbinde outlook med exchange serveren ???

Kan Vista Home Premium opgraderes til Business ?
Eller kræver det en ny komplet installation ? Ensbetydende med at mister øvrige OEM programmer ??
Avatar billede katborg Praktikant
29. februar 2008 - 19:44 #1
Har fundet af at det ikke er exchange server, men derimod Microsoft Windows Small Business 2003.

Men derfor burde Outlook 2007 vel alligevel kunne se/forbindes til denne ? eller hvad.

Har været inde og se på "Windows Vista Upgrade Advisor", hvor man tilsyneladende skulle købe/downloade en opgradering - jeg synes nu bare man havner i en netbutik og skal købe en nu fuld version ?
Avatar billede katborg Praktikant
11. marts 2008 - 09:22 #2
Ifølge Microsoft kræver det Vista Ultimate (Eller Business)

Premium skulle kunne opgraderes til Ultimate, hvorimod Business kræver reinstallation.