Avatar billede dannv Nybegynder
01. marts 2008 - 16:11 Der er 1 løsning

psd stjerne

Hej,

Er der nogen der kan producerer en flot stjerne som skal benyttes på en webside..

Den skal have 5 kanter, skal kunne bruges på forskellige farver baggrund, og skal bruge den i en gul/guld, rød og grå/sølv version. Men en gradient lys til mørkere ovenfra og ned...

Jeg skalerer den selv efterfølgende da jeg endnu ikke kender de nøjagtige mål den skal bruges i (ca. 15x15 og 40x40)..

Jeg skal efterfølgende bruge den i en gif med transparant baggrund, og kanterne skal her være uden hakker... (Kan i dag selv ikke få det til at spille..:-()

Håber på hjælp... tak

Dann
Avatar billede dannv Nybegynder
05. marts 2008 - 15:26 #1
ingen respons lukker...