Avatar billede divxx Nybegynder
04. marts 2008 - 16:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Langsom bærbar

Hej.

Min bærbar pc er pludselig begyndt at være langsom.
Den hakker rimelig ofte når jeg afspiller musik, og det tager nogle gange en evighed bare for at åbne et word-dokument.

Problemet er nok en virus eller noget, men AVG anti virus og Superantiware, som jeg bruger finder ikke rigtig nogle ting.

Nogle som kan hjælpe her?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2008 - 16:48 #1
1. Hvornår har du sidst defragmenteret?
2. Hvor meget plads er der på drev C?
3. Hvor meget ram har du?
4.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2008 - 16:48 #2
slet 4. ;)
Avatar billede divxx Nybegynder
04. marts 2008 - 17:07 #3
1. Har defragmenteret D drev for nyelig. Hvis jeg analyserer C siger den at det ikke behøves.

2. 93 GB er der ud af det er 17 ledigt.

3. Har 1024 mb ram.
Avatar billede Jensen DK Novice
05. marts 2008 - 07:03 #4
http://www.ccleaner.com/download
Hent CCleaner kør en renser og derefter en Registrer lad den fjerne det den finder.
Avatar billede divxx Nybegynder
05. marts 2008 - 14:16 #5
Det hjalp en lille smule. Den slettede ca. 350 mb.
Avatar billede Jensen DK Novice
05. marts 2008 - 14:55 #6
Prøv at gå i start, denne komputer, H klik på C drevet så egenskaber så funktioner, undersøg nu,  flueben i de 2 firkanter klik start så ja og genstart rør intet før den er færdig kan tage en 1/2 time.
Avatar billede Jensen DK Novice
16. marts 2008 - 07:11 #7
Kan der lukkes her? Du kan læse her hvordan et spørgsmål lukkes.
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar