Avatar billede Faxe-løs Praktikant
04. marts 2008 - 18:48 Der er 8 kommentarer

geninstallere computer

hej, hvordan "geninstallere" man hele syn computer, så den ser ud som da man fik den?
Avatar billede leif Seniormester
04. marts 2008 - 18:55 #1
Det er anpå om det er en mærke computer (Dell, HP, IBM, Acer, Fujitsu-Seimens osv) eller om det er selvbyg.

Med mærkecomputere fulgte der enten Recovery CDer med eller man selv kan brænde dem via et menupunkt i computeren
Avatar billede Faxe-løs Praktikant
04. marts 2008 - 18:56 #2
jeg har HP
Avatar billede leif Seniormester
04. marts 2008 - 18:58 #3
Så fulgte der en nogen Recovery CDer med eller du har haft mulighed for at brænde dem selv via "Create Recovery Media" (Mener jeg den hedder på HP)
Avatar billede Faxe-løs Praktikant
04. marts 2008 - 19:01 #4
okay, men ser den så ud som den gjorde da jeg fik den?
Avatar billede haverslev Novice
04. marts 2008 - 19:27 #5
Hvis du bruger HP egen recovery cd`er eller partition så vil den blive som den "var"
da du fik den:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/fastFaqLiteDocument?lc=en&cc=us&dlc=en&product=18703&docname=c00809678
Avatar billede haverslev Novice
04. marts 2008 - 19:31 #6
04. marts 2008 - 20:06 #7
... under alle omstændigheder - når/hvis du kommer tilbage som "ny" så smut til WindowsUpdate MED DET SAMME for opdateringer ->
http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da

Samme samme mht diverse Sikkerhedsprogrammer !!!
04. marts 2008 - 20:07 #8
(Husk at vende tilbage til dine tidl. spm. ...)