Avatar billede csfreak Nybegynder
06. marts 2008 - 21:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at lave fest plakat

Hej eksperter. :)
Jeg skal i gang med en flyer/plakat til vores handelsskolefest. Den skal være på et A3 papir og fungere som plakat. Jeg havde forestillet mig at plakaten skulle ligne denne flyer: http://www.nightlife-deutschland.de/Flyer/image.jpg
Jeg havde bare forestillet mig at man kunne fjerne skriften og optimere den i størrelsen. Hvis det altså kan lade sig gøre?
Altså:
Fjerne skriften, så jeg selv kan indsætte oplysninger osv.
Optimere størrelsen, så den ikke så åndssvag ud på et a3 papir.
- Nogen der måske kunne give en hånd med dette?
Avatar billede rosenberg Nybegynder
06. marts 2008 - 22:10 #1
jeg er sender mit udkast her inden 23!
Avatar billede rosenberg Nybegynder
06. marts 2008 - 22:12 #2
btw - skal det trykkes eller bare printes på en normal printer ?
Avatar billede csfreak Nybegynder
06. marts 2008 - 22:20 #3
Min mor har en kopimaskine på sit arbejde som kan udskrive det ret flot i A3, så det er vel bare normalt print vil jeg mene :)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
06. marts 2008 - 23:26 #4
Avatar billede csfreak Nybegynder
07. marts 2008 - 06:55 #5
Det ser da rigtig godt ud!
Kan du lave de samme felter som der er på Scantraxx flyeren i bunden? Altså der hvor der står area 01, area 02 og deres reklamer er?
Avatar billede csfreak Nybegynder
13. marts 2008 - 21:53 #6
Jeg fik lavet det selv :)
Tusind tak for hjælpen.
Her var hvad jeg fik ud af det: http://img72.imageshack.us/img72/3921/flyertk4.jpg