Avatar billede toey Nybegynder
07. marts 2008 - 06:37 Der er 8 kommentarer

Kan ikke afspille AVI

Hej eksperter.

Har brug for lidt råd her.
Jeg har nogle AVI film på min PC. Og de virker fint. Rimlig kvalitet osv.
Men nu har jeg fået en ny PC. Q6600 med GF8800GT osv. Jeg har installeret Vista Business 64bit, og den nyeste foreceware version 169 til mit grafikkort. Jeg har desuden også hentet dene nyeste DivX, den nyeste XviD samt det nyeste AC3filter. Jeg kører DirectX 10.0

Men nu kan jeg ikke afspille AVI film ordentligt! Filerne åbener fint, og der kommer billed på. Men billedet er mega smalt, hvis I forstår? Tager jeg den op I fuld skærm på min 22" skærm, er filmen kun 10cm I breden... Hvordan kan det dog være?

Bruger jeg DivX player, kommer den op I den rigtige brede men dog I extrem dårlig kvalitet...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. marts 2008 - 10:52 #1
prøv VLC-Player..?
Avatar billede toey Nybegynder
07. marts 2008 - 16:40 #2
Jam... Når det nu virkede på min gamle PC (også med vista) så burde det vel også virke på denne. Især når XviD og DivX er installeret, så plejer man da at kunne afpille AVI. Det irritere mig bare at jeg ikke kan få det til at funke....
Avatar billede toey Nybegynder
09. marts 2008 - 11:40 #3
?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. marts 2008 - 16:03 #4
kan du ikke stille på skærme størrelsen, ved at højreklikke i billedet...
Avatar billede toey Nybegynder
11. marts 2008 - 05:55 #5
Den står til 200% som den skal. Men det er det samme ved 50% og 100%....
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. marts 2008 - 08:18 #6
du kan prøve at geninstallere programmet..?
Avatar billede toey Nybegynder
11. marts 2008 - 21:04 #7
Windows media player eller???
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. marts 2008 - 13:53 #8
jeps..O)