Avatar billede hussebabz Nybegynder
15. marts 2008 - 21:11 Der er 5 kommentarer

Skifte sprog på computeren

Hej.
jeg har et lille problem med at skifte mellem dansk og engelsk tastetur. Hvordan får jeg valgmuligheden fremme i proces linjen?

Har nemlig haft den fremme før, men fik den væk..
Avatar billede kabbak Professor
15. marts 2008 - 21:29 #1
Kontrolpanel > internatonale og sproglige indstillinger > Sprog > Detaljer > Værktøjslinjen sprog >  vis værktøjslinjen

prøv at kikke der
Avatar billede haverslev Novice
15. marts 2008 - 21:30 #2
H-klik på proceslinjen, klik på værktøjslinier, vælg værktøjslinien sprog og du skulle gerne få et lille ikon med DA nede ved uret.
Avatar billede hussebabz Nybegynder
15. marts 2008 - 21:41 #3
kabbak.. det er der intet der hedder?
Avatar billede gratis Nybegynder
15. marts 2008 - 22:04 #4
hussebabz: knappen kan være "grået ud" den er ved siden af knappen "Tasteindstillinger" indstillingen |Avanceret|Systemkonfiguration| ---> "Slå avancerede sprogtjenester fra" skal ikke været aktiveret ( minus flueben ) når fluebenet er fjernet, for du adgang til indstillingerne "Værktøjslinien Sprog"
Avatar billede haverslev Novice
15. marts 2008 - 22:08 #5
Duèr mit ikke ?

Og jo det er noget der hedder det!
Klik på kontrolpanel og skift til klassisk visning i venstre side - hvis ikke du har det. Klik på ikonet "internatonale og sproglige indstillinger", klik på faneblad Sprog, klik på knappen "Detaljer", klik på pnappen forneden "Værktøjslinjen sprog" >  vis værktøjslinjen osv.