Avatar billede eventium Nybegynder
16. marts 2008 - 17:06 Der er 3 kommentarer

Høretelefoner afspiller kun baggrundslyde

Jeg har et mærkværdigt problem, som jeg ikke aner hvordan jeg skal løse. Ville se et afsnit Lost på computeren, men gennem høretelefonerne får jeg ingen dialog, kun baggrundsmusik. Det er som om at det er de to bagerste højtalere fra en surroundopsætning. Jeg aner overhovedet ikke hvordan jeg kan løse det, er der nogen der har et godt forslag?
Avatar billede kogt Nybegynder
16. marts 2008 - 19:05 #1
sidder hørertelefonerne i det grønne stik bag på computeren...??
Avatar billede eventium Nybegynder
16. marts 2008 - 21:41 #2
Først i et stik foran på computeren, derefter i det grønne bag på. Samme problem begge steder.
Avatar billede kogt Nybegynder
17. marts 2008 - 22:29 #3
lyd indstinnlinger under knotrolpanel, proev og konfigurer noget der saa det er sat til stereo...