Avatar billede Dominix Novice
19. marts 2008 - 16:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SKAL man bruge Key1, i stedet for passphrase?

Hej,

Jeg sidder og bøvler med et trådløst netværk i min fodboldklub. Det er meningen at adgang skal være relativt let for medlemmerne, og jeg har selv fundet på et super-duper passphrase.

Mit problem er at i windows opsætningen af forbindelsen på en klient maskine, skal jeg bruge Key1 fra routeren og ikke passphrase't.

Spørgsmålet er så: Kan jeg på en eller anden måde bruge passphrase til at authenticere med, eller er skal jeg bruge Key1? (Jaja, eller 2,3,4)
Avatar billede Dominix Novice
22. marts 2008 - 12:39 #1
Slet ingen forslag?
Avatar billede Dominix Novice
18. august 2010 - 13:16 #2
Lukker