Avatar billede settler Juniormester
20. marts 2008 - 09:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Køb af bærbar, skal bruges udenfor

Jeg skal have en bærbar som jeg kommer til at bruge en del udendørs. Der er ingen krav til størrelse som sådan.

Skal gerne være stabil, og må gerne ligge omkring 6000 hvis det kan lade sig gøre.

Tak
Avatar billede kdn1234 Praktikant
20. marts 2008 - 17:12 #1
Har selv haft op til flere forskellige men hovedsageligt IBM, som jeg har været utroligt glade for, da de er utroligt stærke overfor fysisk påvirkning
Avatar billede settler Juniormester
11. november 2010 - 21:12 #2
asvar
Avatar billede settler Juniormester
11. november 2010 - 21:12 #3
svar