Avatar billede musial Nybegynder
22. marts 2008 - 13:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Boligsider Betaling?

Hej, er rimelig desperat boligsøgende, har brug for en lejlighed her til 1. apr da jeg er blevet smidt ud af den anden.

Har været inde og kigge på nogle sidder, men flere af dem skal man betale til. 299-499 for 6 mdr!
Der er sindsyge gode priser på bolig, lige til ens økonomi, men er godt skeptisk over at det ikke bare er fup og fiduser med de priser der.

flg. sider
Bolignu.dk 349 DKK
boligbasen.dk/forside.asp 499 DKK
http://www.maxxplanet.dk 399 DKK osv

Har kigget på dba, ledigelejligheder.dk, ledige-lejligheder.dk osv, men de kan jo ikke måle sig til de lejligheder, som er på de betalende sider!?

Håber at hører nogle erfaringer, inden jeg kaster mig ud til at betale penge for at få lov til at se et skide nummer, eller en mail for at kontakte folk.

Glædelig Påske

Musial
Avatar billede vejmand Juniormester
22. marts 2008 - 14:13 #1
Hold dig fra disse betalingssider, de er kun interesseret i dine penge.
Der var en udsendelse i tv for et stykke tid siden (mener det var Basta på TV2)
Der viste de utallige eksempler på at folk blev snydt.
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
22. marts 2008 - 14:17 #2
Tag kun de boligere fra de gratis sider.

Hvor hvor i landet leder du efter bolig.
Avatar billede musial Nybegynder
22. marts 2008 - 14:29 #3
Tænkte det nok at det er bare for at logge penge ud, for hvis folk var interesseret i at give sådan billige lejligheder ud, havde de vel ikke forventet at det rige mennesker der betaler kassen for at se deres nummer...

Jeg leder i hovedstadsområdet da jeg til dagligt arbejder i Sydhavn (København SV)

Bor lige pt. desværre sort hos en, da jeg var total desperat her til nytår, og det kan så ikke anbefales, sjovt nok var da et "knæk" hvor kun mine penge blev stjålet og ikke mit kamera, xbox eller hvad fanden der ellers lå der.
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
22. marts 2008 - 16:53 #4
Jeg har rugt denne meget da jeg ledte efter noget.
http://www.boligportal.dk

Men har også de fleste der findes på min liste.