Avatar billede BanditMit Praktikant
23. marts 2008 - 17:33 Der er 3 kommentarer

Windows trådløst netværk problem

Jeg har sat et trådløst netværk op men tjenesten "trådløs netværksforbindelse" giver bare en fejl besked. "Windows kan ikke konfigurer denne trådløse forbindelse" og henviser til artikel 871122. Det har jeg prøvet men kan ik få det til at virke. Er der nogen der kan afhjælpe problemet eller kender et andet program der kan forbinde til lokalt netværk?
Avatar billede justrace Novice
23. marts 2008 - 18:37 #1
Hvad er det for et trådløst netværkskort?
Avatar billede BanditMit Praktikant
26. marts 2008 - 18:06 #2
Det er et RT73 USB Wireless LAN Card
Avatar billede BanditMit Praktikant
26. marts 2008 - 18:13 #3
Hun har arbejdet på et hotel hvor hun har været på deres trådløse netværk. Siger desuden at der ikke har været noget USB stik i for at det virkede.

Alle drivere er installeret og virker korrekt.