Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
30. marts 2008 - 23:37 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Telefoni til Sydafrika

Hej

Jeg står og får brug for at sende sms og ringe til et mobilnummer fra Sydafrika.

Hvordan kan dette gøres billigst? Her tænker jeg på selvskaber eller en smart måde at gøre det på.

Mvh Morten
Avatar billede inglenook Praktikant
30. marts 2008 - 23:44 #1
hvad med SkypeOut www.skype.com ?
Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
30. marts 2008 - 23:49 #2
Det er da en mulighed men det er faktisk ikke så billigt som man skulle tro.

Hvad med sms?
Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
30. marts 2008 - 23:57 #3
Har lige fundet noget interessant på tele2. Kan det virkelig passe at de tager samme pris for sms til et udenlansk nummer som et dansk?
Avatar billede gurly Praktikant
31. marts 2008 - 00:00 #4
prøv at tjekke "rabattens" hjemmeside, de havde noget for nyligt, hvor man gik ind på en side, og sendte udenlanske sms til dansk pris, og når folk sendte sms retur fik man den på mobilen
Avatar billede gurly Praktikant
31. marts 2008 - 00:02 #5
Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
31. marts 2008 - 00:12 #6
Det kunne da være en mulighed. Men ellers ville Tele2 også være smart, hvis de kun tager 20 øre pr. sms.
Avatar billede gurly Praktikant
31. marts 2008 - 00:36 #7
gælder nok kun til danske telefoner
Avatar billede inglenook Praktikant
31. marts 2008 - 06:07 #8
ang. SkypeOut til Sydafrika. Opkald til fastnet tlf. er ca. 0.45Dkr/minut og SMS er ca. 0.80Dkr per besked. Tror det bliver svaert at goere billigere.
Avatar billede inglenook Praktikant
31. marts 2008 - 06:28 #9
Hos Unotel (www.unotel.dk) kan du ringe til 0.50Dkr/minut. For SMS kan du feks. bruge Clickatell (www.clickatell.com) som er baseret i Sydafrika. Prisen er lige under 0.33Dkr/besked
Avatar billede dyrbye Praktikant
31. marts 2008 - 17:48 #10
webcalldirect.com

skal du ringe fra Sydafrika til danmark?
Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
31. marts 2008 - 20:46 #11
inglenook: Hvor finder du det henne på skypes hjemmeside?

Ja jeg skal ringe og sms'e til et nummer fra sydafrika fra et dansk nummer.
Avatar billede inglenook Praktikant
31. marts 2008 - 21:14 #12
undskyld, troede det var den anden vej. Fra sydafrika til DK mobil ca. 1.72Dkr/minut
http://www.skype.com/intl/en-gb/prices/callrates/?currency=DKK
Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
31. marts 2008 - 21:25 #13
Nu misforstår vi vist hinanden.

Jeg bor i DK og skal ringe/sms til Sydafrika (IKKE et dansk nummer i udlandet)
Avatar billede inglenook Praktikant
31. marts 2008 - 21:50 #14
Avatar billede dyrbye Praktikant
03. april 2008 - 09:55 #15
Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
03. april 2008 - 23:01 #16
Har lige købt nogle sms'er hos smsbug.com det ser ud til at virke rigtig godt og smser koster 30 øre ca. :)

Jeg siger mange tak for hjælper, hvis i alle ligger et svar så får i point. Tak.
Avatar billede dyrbye Praktikant
03. april 2008 - 23:14 #17
:)