Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
31. marts 2008 - 08:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke meldes ind i domæne

Hey

Jeg har en bærbar med xp pro, og jeg kan ikke melde den ind i domænet. Jeg har kun mulighed for at skifte arbejdsgruppe, jeg har ikke mulighed for at klikke på domæne og skrive navnet på min domæne server.
Jeg er logget på som lokal administrator.

Noget hjælp?
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
31. marts 2008 - 09:45 #1
Jeg får en ip adresse fra dhcp serveren, så der er forbindelse til serveren. Men får bare ikke muligheden at melde den ind i domænet.
Avatar billede lassebm Nybegynder
31. marts 2008 - 10:17 #2
Det virker som om du ikke har rettigheder til det, hvilket lyder lidt mystisk, hvis du er logget på som Administrator lokalt på maskinen.
Avatar billede leif Seniormester
31. marts 2008 - 12:26 #3
Hvis du er Administrator og du er sikker på at det er en XP Pro (Home og deres Multimedie, kan ikke lige huske hvad den hedder, kan ikke bruges) så skal du kunne
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
31. marts 2008 - 14:31 #4
Min bærbar er godt media center... ups... Men er det virkelig årsagen til at man ikke kan melde den ind i et domæne
Avatar billede leif Seniormester
31. marts 2008 - 14:36 #5
Ja
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
31. marts 2008 - 14:38 #6
skod... men tak.. smid et svar og scor point
Avatar billede leif Seniormester
31. marts 2008 - 14:41 #7
Springer let og elegant over
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
31. marts 2008 - 20:41 #8
helt i orden, så lukker jeg den her.