Avatar billede sarben Nybegynder
03. april 2008 - 15:33 Der er 2 kommentarer

ClearContents problemer

Hej

Jeg har et VBA program, hvor jeg bruger kommandoen ClearContents som følgende:

Cells.Select
Selection.ClearContents

Det kører meget godt, men på en af mine computer tager det mere en 3 minutter at udføre kommandoen. På de andre computer tager det under 5 sekunder. Hvad er problemet????

Mvh
Sarben
Avatar billede kabbak Professor
03. april 2008 - 15:37 #1
du kan nøjes med

Cells.ClearContents

jeg ved ikke om det hjælper
Avatar billede sarben Nybegynder
04. april 2008 - 08:49 #2
Nej det hjalp ikke. Det ser ud til at ClearContents skaber problemer.