Avatar billede wolfcas Nybegynder
05. april 2008 - 18:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DCS-2120 kildesti i surveillancemodul på ds-207

Hej Eksperter

Jeg har fået mig en skøn NAS server fra Synology. Yderligere har jeg også fået mig et trådløst cam. Jeg kunne godt tænke mig 2 ting.

1. At få adgang til webinterfacet på ds-207'en og dermed og surveillance modulet. (Er det typisk for firmafirewalls at de har lukket port 5000?, Jeg kan nemlig godt få fat i den fra lidt andre net...)

2. Jeg kan simpelthen ikke få surveillancemodulet til at afspille videoen fra DCS-2120. Ukendt billedeformat. Man skal et sted angive "kildestien" til kameraet. Må indrømme jeg aner ikke hvad det er. Har dog prøvet mig lidt frem, men intet virker..

Håber nogen har erfaringer???

Håbefulde hilsner
Wolfc
Avatar billede jachrist Nybegynder
05. september 2008 - 10:41 #1
Hej wolfcas
Jeg har det sammeproblem med kildestisom dig blot fra et linksys WVC200 ipcam.
Er du kommet nærmere en løsning ? info@jacconsult.dk
Avatar billede wolfcas Nybegynder
25. marts 2009 - 13:09 #2
Hej
Jeg er ikke kommet nærmere en løsning desværre.. er du?
Avatar billede jachrist Nybegynder
25. marts 2009 - 13:38 #3
Hej Wolfcas

Nej desværre jeg er ikke kommer nærmere en løsning så jeg bruger stadig Linksys eget overvågningsprogram som jeg hele tiden har brugt.

Jeg tvivler på at der nogensidne kommer en løsning på dette problem da kameraet snart er en "gammel" nyhed.

Jeg kigger i øjeblikket efter andre løsninger på min overvågning.

Dvs. andre/bedre kameraer og servere muligheder.

Hvis du pludselig skulle finde de vise sten, er jeg selvfølgelig intersseret i at vide det.
Det samme gælder hvis jeg mod forventning skulle finde en løsning.
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2011 - 01:19 #4
Jeg har samme problem med min ds210j, det er med et tenvis camera, så hvis i finder på en løsning kunnejeg også godt tænke mig at vide det..
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2011 - 00:19 #5
Jeg har fået det til at virke nu :-) Hvis andre skal ha hjælp så sig endelig til..
Avatar billede wolfcas Nybegynder
14. september 2011 - 09:18 #6
Jeg har kaldt det et Levelone WCS-2030(ver3)

Det virker.. men ja IP kameraet er lettere forældet efterhånden...