Avatar billede freeman Nybegynder
11. april 2008 - 16:20 Der er 1 løsning

Gmail-Imap i Outlook 2007

Hej,

Jeg har en stort problem med at hente min Gmail (med eget domæne) i min Outlook´2007. Problemet har ikke altid været der, men har bået været problem gør og efter jeg formaterede. Dog umiddelbart efter jeg formaterede og installerede var det der ikke, men kom så igen.

Problemet er:

Når jeg vil hente mail, melder den følgende fejl:
"Opgaven 'Synkroniserer mapper, der abonneres på for mail@xxx rapporterede en fejl (0x8004508) Mappen, der abonneres på, kan ikke synkroniseres for mail@xxx. Mappen, der abonneres på, kan ikke synkroniseres for mail@xxx. Hvis du bliver ved med at få denne meddelelse, skal du kontakte.. osv.

Hvis jeg så går rundt mellem mapperne på den pågælgende Imap-konto, kommer den frem med meddelsen "brevhovederne kunne ikke opdateres"..

Hvis jeg opretter en ny konto med mailen i outlook med de samme oplysninger, så virker det upåklagelig. Det er så lige indtil jeg lukker outlook og åbner den igen, så har jeg samme problem..

Nogen som kan hjælpe?
Avatar billede freeman Nybegynder
13. april 2008 - 15:57 #1
lukker.. løste problemet ved at skifte til Windows XP