Avatar billede DTP Novice
11. april 2008 - 21:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Xzound AVX100 Fjerne warning

Hejsa

Jeg kan se video på skærmen, lyden er ok, men hele skærmen er blå og der står en warning omkring at man ikke må køre og se video samtidig. Nogen der kan hjælpe med at få den fjernet da den er pænt irriterende.
Avatar billede suzerainty Nybegynder
16. april 2008 - 11:30 #1
Ja jeg har samme problem?

Men jeg tror der er nogle ledninger du kan tage fra omme bagi, som ikke beskytter den mere.
Avatar billede DTP Novice
17. april 2008 - 08:47 #2
luk
Avatar billede DTP Novice
17. april 2008 - 13:49 #3
suzerainty>> Hey jeg har mistet manualen til min avx100, har du nogen ide om hvor jeg kan skaffe sådan en ?