Avatar billede mhv Praktikant
14. april 2008 - 20:53 Der er 2 kommentarer

C programmør søges til samarbejde

Jeg søger en dygtig c programmør, som har lyst til at være med til at
udvikle et program på linux platformen. Det skal efterfølgende kunne leveres
til kunder på en cdrom/dvd/downloades, og som automatisk installer linux
server + programmet.

Hvad består programmet af:
            indsamle data via ethernet.
            gemme data i en database.
            grundindstillinger for programmet.
            brugerflade internet browser.

løn? hvad er det, virker programmet når vi er færdige så ja.

Regner med vi deler som vi nu finder det fornuftigt, programmet er allerede
solgt til 1 kunde og der er gjort klar til resten af verden.

Skriv til mig hvis du her lyst til at hører mere.
Avatar billede glasir Nybegynder
14. april 2008 - 21:46 #1
Hej jeg vil gerne høre nærmere. Jeg er ikke selv c programmør men jeg har en skrap C/C++ programmør ansat. Alt efter hvor kort tidshorisont der er afsat til udvikling og hvilke indtjeningsmuligheder du regner med kan jeg være interesseret.

Med venlig hilsen

René Skovbo Korsbæk
www.glasir.dk
rsk@glasir.dk
Avatar billede mikoangelo Nybegynder
17. april 2008 - 03:33 #2
Jeg vil gerne høre nærmere. Jeg har ikke så meget erfaring inden for C, men har arbejdet en del med det for et par år siden. Jeg har stor erfaring inden for både procedural og objekt-orienteret programming, og jeg vil være villig til at lære C grundigt og tilpasse mine programmeringsvaner.

Jeg kan kontaktes på mikael at hoilund dot org.

Glæder mig til at høre fra dig

Mikael Høilund