Avatar billede virtualdurran Nybegynder
16. april 2008 - 19:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med spil i vista 64

Jeg er en ny lap med vista 64 og kan ikke starte et eneste af mine nyeindkøbte spil. Det drejer sig om Battlefield 2, battlefield 2 special forces og Battlefield 2142. Når jeg starter et af spillene får jeg beskeden: "Programmet er stoppet. Der vil blive søgt efter en løsning på problemet". eller noget i den stil ihvertfald. Hvad kan problemet være her?

På forhånd tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. april 2008 - 20:18 #1
Du skal opdatere i hvert fald battle field 2 før det vil virke under 64bit OS
Avatar billede j3ppah Novice
17. april 2008 - 10:06 #2
Haps.... OPDATER til SP1...
opdater din grafik driver, nu hvor du alligevel er ved det...

Hvilken maskine drejer det sig om?
har du SP1?
er alle drivere fuld opdateret?

sådan nogle ting må du gerne huske at skrive næste gang du kommer med et spørgsmål
Avatar billede virtualdurran Nybegynder
29. april 2008 - 13:40 #3
Jeg har fundet en løsning. Vil gerne give point til j3ppah :)
Avatar billede j3ppah Novice
29. april 2008 - 13:46 #4
Hvis løsningen var lidt ved siden af min må du gerne skrive hvad du gjorde, da det kan komme andre brugere til gode.
Avatar billede mboranger Nybegynder
29. april 2008 - 16:50 #5
@john_stigers
Det er så forkert.. Jeg sidder og kører battlefield 2 på min 64bit uden opdateringer såhh

JEg må sige har har bestemt ikke haft nogle problemer men det er nok at opdatere..
men kan se du har løst det
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. april 2008 - 21:04 #6
mboranger

For ligesom at fortsætte i dit niveau...
Det er jeg da ligeglad med - nananana ... Maskinerne er nok heller ikke ens såhh...

Iflg. EA skal man opdatere Battlefield 2 før det kører optimalt under 64 bit OS.