Avatar billede logbuilders Mester
17. april 2008 - 18:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HP Pavilion zv5000

Jeg har arvet en HP Pavilion zv5000 men uden originale CDér
Hvordan får man fat i recovery CDér ?

Jeg har været inde på www.best2serve.com men de tilbyder ikke CDér til Pavilion 5000.
Er der nogen der kan hjælpe - måske en ejer af en tilsvarende maskine.
Avatar billede strych9 Praktikant
17. april 2008 - 22:28 #1
Du kan godt få recovery CD'er til den. Sagen er blot at du IKKE har en zv5000, fordi dette er en serie af HP maskiner og ikke en model.
På undersiden af den står serienummer og produktnummer, samt model (feks. zv5416EA). Søg på modellen på nedenstående link, og så vil du finde dit CD kit..

http://da.best2serve.com/?show_flow=RCD&land=DK&lang=da
Avatar billede logbuilders Mester
18. april 2008 - 06:17 #2
Tak for hjælpen
Avatar billede firopet Praktikant
19. september 2008 - 12:24 #3
Hej Har du fået løst dit problem ang driver til din hp zv5000
hilsen firopet
Avatar billede firopet Praktikant
05. juni 2012 - 15:52 #4
Hej Kan man skifte et grafikkort på en HP Pavillion dv 9767eo
og hvor kan man evt købe et grafikkort.