Avatar billede barin998dk Nybegynder
01. maj 2008 - 23:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Rullelister i rullelister

Jeg så engang på nettet (på en dansk side, som vistnok er lukket) et vejledning til, hvordan man kan få en rulleliste til at indvirke på hvad en anden rulleliste skal vise.
Nu kan jeg ikke finde det igen. Er der nogen, som kan hjælpe mig med at få det til at virke?
Altså f.eks. i en rulleliste skal man kunne vælge mellem biler og grøntsager. I en anden rulleliste skal man så kunne vælge mellem forskellige bilmærker eller forskellige grøntsager, afhængigt af valget i den første rulleliste.

På forhånd tak. :-)
Avatar billede schaefner Juniormester
02. maj 2008 - 00:02 #1
Avatar billede schaefner Juniormester
02. maj 2008 - 00:03 #2
Sorry. Det var ikke web. Jeg beklager.
Avatar billede barin998dk Nybegynder
02. maj 2008 - 01:05 #3
Det er ok... Jeg er kommet på løsningen selv i en sen aftenstunds desperation.

Er der nogle, som har lagt hovederne i blød, vil jeg alligevel gerne sige tak for hjælpen...
Avatar billede perhol Seniormester
02. maj 2008 - 01:23 #4
Det ville være fint hvis du lagde løsningen her. I tilfælde af at andre kunne bruge den!
Avatar billede blok Nybegynder
05. maj 2008 - 14:40 #5
Hej barin998dk
det ville være meget dejligt hvis du lige lagde løsningen her, da jeg har samme problem ;-)