Avatar billede carlo57 Nybegynder
03. maj 2008 - 20:20 Der er 2 kommentarer

Laptop vil ikke starte - giver alarm, lyser som normalt

Min HP dv6185eu - XP Media Center fra feb 2007 nægter 9 ud af 10 gange at starte rigtigt op. Begyndte for 10 dg siden efter installation af Logitech externt cam.
Har kørt destruktiv gendannelse 2 gange og så holdt det til jeg installerede print prixma ip3300. Forfra har nu atter kørt dest. gendan, selvom det er svært, når den ved genstart hyler 9 ud af 10 - stadig.
spm 1: tror I HP vil hjælpe med at løse problem?

spm 2: Er der nogen der kender til løsning, evt testkørsel - alt hvad jeg har kørt viser: "fungerer korrekt"?

(og så lige: hvordan sletter jeg tidligere spm, som nu er løst?
03. maj 2008 - 20:37 #1
Til det sidste: Det kan du ikke - læs og forstå -> http://expfaq.dk/
Avatar billede carlo57 Nybegynder
03. maj 2008 - 23:02 #2
Tak larry