Avatar billede katax Nybegynder
16. maj 2008 - 13:24 Der er 4 kommentarer

Hul gennem netværk computer til computer.

Jeg sidder på kollegienet. bag min router. som jeg bliver ved med.
Men har flere venner som jeg godt vil kunne hente fra gennem netærk. og vil ikk gøre det gennem windows netværks tjeneste. kender i et godt program til det ?
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2008 - 15:13 #1
det må være nogle meget "tynde" venner siden de skal igennem netværket :-0
Avatar billede katax Nybegynder
16. maj 2008 - 15:40 #2
har flere venner som jeg godt vil kunne hente fra gennem netærk
Hvor fra får du at jeg vil hente mine venner gennem netværk x'(
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2008 - 15:57 #3
"Men har flere venner som jeg godt vil kunne hente fra gennem netærk."

Det er lidt svært at forstå hvad du mener, vil du hente dine venners filer?
Avatar billede katax Nybegynder
16. maj 2008 - 16:49 #4
Jaaah ?