Avatar billede batwoman84 Nybegynder
19. maj 2008 - 11:26 Der er 2 kommentarer

Indholdet af en tekstboks forsvinder efter et par sekunder

Hej
Jeg har lavet en sum i en textboks som virker rigtig fint, men når jeg skal vise den udenfor designview er summen kun synlig i et par sekunder og derefter forsvinder den. Jeg har indstillet  boksen til altid at skulle vises, menb hvordan får jeg indholdet af boksen til altid at blive vist?
MVH Heidi
Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
19. maj 2008 - 17:51 #1
Er det i en fortløbende formular?
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2008 - 21:33 #2
Det lyder mærkeligt, men jeg har nu set det før... men om jeg kan huske omstændighederne!~(

Måske var det noget med en hovedformular og en underformular og et eller andet??? Jeg kan desværre ikke komme i tanke om det, men du er velkommen til at sende din db til spg.eksperten@gmail.com

Så skal jeg nok tage et kig på det!~)