Avatar billede vinge Nybegynder
20. maj 2008 - 15:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor blev højreklik af?

På min bærbare Lenovo T61 med WinXP 3.opdatering kan jeg pludselig ikke højreklikke på skrivebordet og ej heller i bl.a. Kontrolpanel og mapper generelt.

Det går fint på bla. statuslinien på de åben programmer og ikonerne.

Kan nogen identificere dette problem?
Avatar billede Jensen DK Novice
21. maj 2008 - 07:11 #1
Læg din XP skive i drevet og luk det billed der dukker op, klik start så kør og skriv sfc /scannow og ok, der skal være afstand mellem sfc og /scannow det kan tage ½time og du får ikke besked om at der er ændret noget.
Du kan også prøve en systemgendannelse til et tidspunkt før fejlen opstod.
Avatar billede falster Ekspert
21. maj 2008 - 15:26 #2
Du skal nok forklare lidt nærmere, hvad det vil sige, at du ikke kan højreklikke.

(Kommer der en fejlmeddelelse, sker der intet, kommer der en højrekliksmenu, som ikke reagerer e.a.)

Men ellers kan du blot gøre som silbi skriver ovenfor.
Avatar billede vinge Nybegynder
21. maj 2008 - 19:35 #3
Silbidor: Jeg prøver når jeg får bedre tid.

falster: Ingen fejlmeddelelse,intet sker, ingen højrekliksmenu

Jeg vender tilbage, når jeg har prøvet ovennævnte
Avatar billede vinge Nybegynder
24. maj 2008 - 00:38 #4
Jeg har fundet fejlen - en gammel udgave af Ashampoo WinOptimizer var konfigureret til manglende højreklik.

Men tak for hjælpen alligevel. Jeg gi'r jer 15 point hver.
Avatar billede Jensen DK Novice
24. maj 2008 - 06:18 #5
Ok det er bare i orden, bare ærgerligt at vores indlæg ikke hjalp, men godt at problemet blev løst.
Avatar billede falster Ekspert
24. maj 2008 - 13:12 #6
Ligeså herfra. Men jeg behøver ikke points :-)
Avatar billede Jensen DK Novice
31. august 2008 - 14:33 #7
Kan der gives point her og lukkes?