Avatar billede dphtrading Nybegynder
21. maj 2008 - 14:15 Der er 2 kommentarer

Programmør søges til freelance opgave

En erfaren ASP.net og MS SQL udvikler søges til onside arbejde i Odense snarest.

Følgende opgaver ønskes løst: Fejlretning og færdigudvikling af en avanceret og forretningskritisk e-handelsløsning. Applikationen er meget kompliceret, med mange parametre og undtagelser i spil.

Løsningen er udviklet i Microsoft.NET mod en MS SQL-database. Front-end delen er udviklet i ASP.net og MS SQL Server 2005. Kærnen i back-end delen er MS SQL Server 2000. Som ERP-system anvendes C5 op mod samme SQL base. Vi har en programmør til C5 programmeringen.

E-handelsløsningen ønskes udbygget med nye faciliteter især omkring indkøbskurven og den bagvedliggende funktionalitet i forløbet fra forespørgsler og tilbud til bindende ordrer. Herefter ønskes det samlede systemkompleks udvidet med CRM faciliteter, hvortil vi har udarbejdet en kravspecifikation.

Opgaven henvender sig til en erfaren udvikler, der er fortrolig med ASP.net og MS SQL Server. Erfaring med komplekse e-handelsløsninger er et must. Tiltrædelse snarest. Varigheden er 1-3 måneder.

Har det din interesse kan du kontakte undertegnede pr. mail jr@dphtrading.com
Skriv lidt om dig selv og gerne henvisninger til tidligere opgaver, og din timepris.
Avatar billede wolstrup Nybegynder
26. maj 2008 - 08:29 #1
Avatar billede dphtrading Nybegynder
21. august 2008 - 10:33 #2
Vi har fundet programmører til opgaverne. Mange tak for alle respons.

Med venlig hilsen

Jørgen Risager