Avatar billede rusticolus Nybegynder
22. maj 2008 - 15:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

dvd-brænder, brænder langsomt.

Når jeg f.eks. kopiere en dvd skive, brænder den meget langsomt. På dvd-skiven står der max 16 ganage, når den så brænder skriver den kun med 0,5-0,6 gange hastighed. Er der en måde at optimere dette?
vh
Avatar billede thesheriff Nybegynder
22. maj 2008 - 15:32 #1
Prøv at opdatere firmware på brænderen.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. maj 2008 - 17:39 #2
blot et skud....

prøv at geninstallere, bundkort drivere,..ide/atapi controller.
(el. slet dem blot i enhedshåndtering, og genstart)

og ellers upper/lower filter tricket..??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. maj 2008 - 17:41 #3
Avatar billede rusticolus Nybegynder
17. juni 2008 - 18:10 #4
jeg har nu slettet upperfilter og lowerfilter, men nu kan jeg slet ikke få adgang til drevet. Hvad skal jeg så?
Jeg har også prøvet at opdatere driveren, men det kan jeg ikke.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. juni 2008 - 20:53 #5
det kan være den er død--??
Avatar billede rusticolus Nybegynder
24. august 2008 - 12:09 #6
Opdatere firmware og geninstallering af bundkort og drivere løste ikke problemet.
Jeg måtte geninstallere hele computeren, sikke et arbejde, men nu virker det.