Avatar billede sld Nybegynder
25. maj 2008 - 19:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mangler et DJ logo.

Hej experts!

Jeg står og skal have lavet mig et visitkort til min mobil diskotek.
Men kortet bliver simpelthen for kedeligt hvis der kun står mit navn og nummer osv.
Søger derfor en form for DJ logo? Det kan evt være en Dj, en mixer, eller nogen plader.
Jeg har kigget på google, og der er rigtig mange. Men kan ikke stjæles deres logoer jo.

Så håbede på og nogen måske havde tid og lyst til at bikse noget sammen? (:

Mvh. sld
Avatar billede egmose Novice
25. maj 2008 - 19:55 #1
Hej SLD
Prøv at skriv samme indlæg, på djz.dk
Avatar billede sld Nybegynder
25. maj 2008 - 20:47 #2
Tak. Er gjort! ;)
Avatar billede Himbear Nybegynder
25. maj 2008 - 23:19 #3
Hej,

Jeg vil gerne hjælpe dig mod betaling, du kan kigge på min hjemmeside, og hvis du er interesseret skal du endelig skrive til mail@tinocordes.dk

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk
Avatar billede sld Nybegynder
26. maj 2008 - 13:39 #4
Tino - Leder mere efter noget gratis, men ellers tak! :)
Avatar billede sld Nybegynder
27. november 2008 - 16:44 #5
lukket