Avatar billede olsen2001 Nybegynder
27. maj 2008 - 13:45 Der er 1 løsning

Visning af subtitles fra ekstern hardisk via PS3

Hej

Jeg har et problem med at få vist undertekster til film når jeg afspiller dem fra en ekstern harddisk som er tilsluttet en Playstation 3.

Min subtitle film ligger i samme mappe, med samme navn som filmen. Det fungere osse fint nok når jeg afspiller den via en computer, men via PS3'en kommer underteksterne ikke frem.

Nogen der ved om det kan lade sig gøre og eventuelt hvordan???
Avatar billede olsen2001 Nybegynder
29. maj 2008 - 09:18 #1
Har fundet ud af det