Avatar billede infoseek Nybegynder
08. juni 2008 - 21:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

global virtual card host virker ikke

Hver eneste gang jeg forsøger at åbne facebook.com i Firefox (version 2.0.0.14) får jeg en meddelelse om at global virtual card host er holdt op med at fungere, hvorefter Firefox fryser.

Jeg besøger mange hjemmesider dagligt, men det sker kun på Facebook, og et sker hver gang, jeg forsøger første gang.
Når så jeg har tvunget Firefox til at lukke ned og genåbner et Firefox-faneblad, åbner Facebook fint.

Jeg kører Windows Vista og har ikke problemet med Explorer. Dog er jeg glad for Firefox og ønsker en løsning på problemet.

Min bærbare pc er en Asus m51sn, hvis det er vigtigt.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
09. juni 2008 - 12:17 #1
Det lyder mystisk, for global virtual card host har så vidt jeg ved noget at gøre med din fingeraftrykslæser.

Har du nogle fejlmeddelelser i Enhedshåndtering?
Avatar billede infoseek Nybegynder
09. juni 2008 - 12:20 #2
Nope. Bruger fingeraftrykslæser, men oplever kun fejlmeddelelse, når jeg trykker enter ved log-on til Facebook.

Kan man tjekke efter fejl i enhedshåndtering?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
09. juni 2008 - 12:52 #3
Har du den nyeste driver?
Avatar billede infoseek Nybegynder
09. juni 2008 - 13:09 #4
Det regner jeg da stærkt med, da pc'en kun er 1½ mdr. gammel.
Men har du én, du kan anbefale...
Avatar billede thesheriff Nybegynder
09. juni 2008 - 13:43 #5
Nej.

Men jeg er ret overbevist om, at der er tale om et driver/HW relateret problem, hvorfor du kan prøve at se om der skulle være kommet en nyere version på Asus' hjemmeside.
Avatar billede infoseek Nybegynder
09. juni 2008 - 13:56 #6
Jeg tjekker efter fyraften.....
Avatar billede infoseek Nybegynder
28. juni 2008 - 19:46 #7
lukker den her
Avatar billede thesheriff Nybegynder
28. juni 2008 - 20:00 #8
Og løsningen?
Avatar billede infoseek Nybegynder
23. august 2008 - 13:48 #9
Fandt ingen og er begyndt at bruge facebook i Explorer, hvor det ikke forekommer.