Avatar billede infoseek Nybegynder
09. juni 2008 - 09:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

global virtual card host virker ikke

Hver eneste gang jeg forsøger at åbne facebook.com i Firefox (version 2.0.0.14) får jeg en meddelelse om at global virtual card host er holdt op med at fungere, hvorefter Firefox fryser.

Jeg besøger mange hjemmesider dagligt, men det sker kun på Facebook, og et sker hver gang, jeg forsøger første gang.
Når så jeg har tvunget Firefox til at lukke ned og genåbner et Firefox-faneblad, åbner Facebook fint.

Jeg kører Windows Vista og har ikke problemet med Explorer. Dog er jeg glad for Firefox og ønsker en løsning på problemet.

Min bærbare pc er en Asus m51sn, hvis det er vigtigt.

Ps: Jeg har oprettet samme spørgsmål i kategorien "Mozilla", og den der løser problemet, vil få pointene fra begge spørgsmål.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
09. juni 2008 - 11:30 #1
Dobbeltspørgsmål er ikke tilladt jf. Ekspertens regler:

http://www.eksperten.dk/spm/834230

Luk derfor dette.
Avatar billede infoseek Nybegynder
09. juni 2008 - 12:10 #2
Sorry, det vidste jeg ikke.
Avatar billede infoseek Nybegynder
09. juni 2008 - 12:12 #3
jeg lukker dette spørgsmål