Avatar billede roenving Novice
14. juni 2008 - 05:26 Der er 8 kommentarer

Findes der ikke en oversigt mere ?

Tidligere har jeg en gang imellem undersøgt, om mit honorære Pro-abonnement havde udløb snart ved at kigge på Karma-siden ...

Da den jo af gode grunde ikke findes mere, kan jeg ikke finde den for mig selv, men sagtens for andre, da det jo er billedet, jeg støder ind i, hvis jeg kigger på deres oplysninger ...

Det virker ikke som en bevidst handling ???
Avatar billede roenving Novice
14. juni 2008 - 05:31 #1
Hrm, ved at prøve at klikke rundt på andre brugere, kom jeg også til at trykke på mit eget brugernavn i en top-liste, og så fandt jeg det ...

-- men det virker ikke lige logisk, at man skal have en placering i en topliste for at få adgang til den information !-)
Avatar billede vejmand Juniormester
14. juni 2008 - 06:34 #2
Klik på dit navn under "Dine data" -> Placering (Her vil du altid findes) -> Klik på dit navn i listen.

Men du har helt ret, det er en omvej.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
14. juni 2008 - 06:38 #3
Du kan også klikke på dit eget navn i et spørgsmål du deltager i -> Vis brugerinfo
Avatar billede snowball Novice
14. juni 2008 - 09:53 #4
Eller klikke på dit eget navn oppe i højre hjørne i dette spørgsmål (altså spørgsmål oprettet af dig selv). Så sparer du et klik i forhold til "vejmand's" forslag nr 2 ;)
Avatar billede roenving Novice
14. juni 2008 - 17:28 #5
-- men logikken mangler, at der ikke er adgang f.eks. fra profilen (eller at det bare var vist på samme måde, som det var på karma-siden !-)
Avatar billede roenving Novice
14. juni 2008 - 17:30 #6
Det er faktisk lidt tåbeligt, at man skal oprette et spørgsmål eller ligge i en topliste for overhovedet at have adgang til en basal information, mon den er med i næste version af Eksperten ?-)
Avatar billede vejmand Juniormester
17. juni 2008 - 07:45 #7
roenving >> Har du læst min første kommentar?

Det er IKKE nødvendig at oprette et spørgsmål eller ligge i en topliste.
Man vil altid have en placering.
Avatar billede roenving Novice
18. juni 2008 - 12:47 #8
-- det var den direkte adgang, jeg hentydede til !-)