Avatar billede pouls Juniormester
15. juni 2008 - 08:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Office Outlook kan ikke sende eller modtage

Hej
Jeg har købt en ny computer og installeret xp og office 2007 med Outlook.  Jeg har i Outlook Express indtastet mine mailkontor  og det virker fint men hvis jeg over fører dem til Office Outlook kan de hverken sende eller modtage er der en der kan hjelpe.
Avatar billede riversen Nybegynder
15. juni 2008 - 08:48 #1
hvilke fejl får du? har du tjekket dine pop3 og smtp server indstillinger?
Avatar billede Jensen DK Novice
15. juni 2008 - 09:14 #2
Du skal manuelt intaste dine data i Outlook de kan ikke kopieres fra outlook Expres.
Avatar billede Jensen DK Novice
15. juni 2008 - 09:15 #3
Kun mail adresser og mail kan overføres.
Avatar billede pouls Juniormester
15. juni 2008 - 10:00 #4
Opgaven 'mail1.stofanet.dk - modtager' rapporterede en fejl (0x80042108) : 'Outlook kan ikke oprette forbindelse til e-mail-serveren til indgående post (POP3). Hvis du fortsætter med at modtage denne meddelelse, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.'
Avatar billede pouls Juniormester
15. juni 2008 - 10:59 #5
Fejlen der kommer er som ovenfor
Avatar billede riversen Nybegynder
15. juni 2008 - 11:11 #6
hvis du åbner en kommando prompt og skriver "telnet mail1.stofanet.dk 110"... hvad kommer der så frem på skærmen?
Avatar billede pouls Juniormester
15. juni 2008 - 12:27 #7
Hvis du med kommando prompt mener kør.. i start så kommer dette    ok AGV pop3 proxy server og em masse tal
Avatar billede riversen Nybegynder
15. juni 2008 - 15:00 #8
tjek at du har sat serveren "mail1.stofanet.dk" ind i som pop3 server i kontoindstillingerne i Outlook.
Avatar billede pouls Juniormester
15. juni 2008 - 15:28 #9
Den er sat pop3. feltet er gråt men står som pop3
Avatar billede pouls Juniormester
16. juni 2008 - 00:18 #10
Jeg har løst en del af problemet det var antivirusprogrammet AVG der gav fejlen , men der er stadig en konto som jeg ikke kan få til at virke men nu er det en ny fejl  ser på dette i morgen.  Forløb tak til alle der har skrevet indlæg.
Avatar billede Jensen DK Novice
01. september 2008 - 07:55 #11
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man lukker / giver point i sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar