Avatar billede ronay Nybegynder
18. juni 2008 - 19:52 Der er 2 kommentarer

Programer et forum.

Først vil jeg sige hej Eksperten :D
Jeg er ny :P
Men jeg søger en Tutorial til at lave et Forum i php!
Jeg gider ikke PHPBB da jeg selv vil lave det :)
Jeg søger mest en Tutorial :D
Men har du tid kan det da også være fedt med en Sourcecode :-)
Jeg giver 60 Point til den der giver det brugebarer spørgsmål ;)
De andre der har et godt råd e. lign. for 20 point :) (ved ikke om det er lidt eller meget :S)
Min liste over dette forum lægger nok sådan ca som den her

Kategori
Admin/moderator funktioner
Opslag, Bekendt gørelse.
Emne
Tråd
Svar
Også lige en enkelt kode Den kode - så jeg kan se hvordan man gør :P

- Tak.
Sig hvis det er for meget "forlang"
(jeg stvaer måske ikke vildt godt.. :S mit tasteur er mærkeligt ;()
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. juni 2008 - 06:45 #1
Avatar billede ronay Nybegynder
19. juni 2008 - 07:34 #2
Menge tak :)
Men den kendte jeg ^^
Det er den jeg started med nu leder jeg efter en "vider udvikling" :D