Avatar billede tribalroots Nybegynder
28. juni 2008 - 15:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg købe

En af vores hunde er blevet mega glad for en bestemt bold. Vi købte denne på et kræmmermarket og har ikke siden kunne finde den igen.
Jeg har fundet produktets navn, men desværre bliver den fabrikeret i USA og jeg har ikke kunne finde en butik som enten ligger i danmark eller som sender til danmark.

Find mig en forhandler hvor jeg kan få produktet, hvor shipping ikke overskrider 10$ og hvor prisen for produktet i sig selv ikke overskrider 10$.
200 point til finderen.

Produkt info:
Produkt navn = Giggler Ball
Producent = Smartpak
Eksempel: http://www.smartpakcanine.com/ProductClass.aspx?productclassid=1861&cmPreserveSource=true&cmPreserveCategory=true
Avatar billede kong8 Nybegynder
01. juli 2008 - 11:30 #2
Har du evt. prøvet at kontakte SmartPak om at de kan sende sådan en til Danmark? Mange gange vil sådanne firmaer gerne sende sådan nogle pakker afsted hvis man blot spørger dem :)
Avatar billede tribalroots Nybegynder
03. juli 2008 - 13:51 #3
edvardj. ikke helt hvad jeg søgte.

Kong8 kender ikke til dem, men vil da kigge nærmere på det.

(Der kan godt gå nogle dage mellem mine svar, da min egen forb. døde i weekenden)
Avatar billede tribalroots Nybegynder
21. september 2008 - 19:37 #4
Har ikke haft held med at finde bolden endnu, lukker herfra.
Avatar billede Mikkel4600 Novice
16. januar 2019 - 22:49 #5
Ret sikker på du finder flere giggler her:
https://dyreverdenen.dk/
Avatar billede Skjotuim Praktikant
06. april 2020 - 23:39 #6
Du kan forsøge at kigge her, de har meget udstyr: https://bedrehund.dk