Avatar billede johannielsen Nybegynder
30. juni 2008 - 02:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ingen billede på mov-filer i quicktime

Jeg har lige overført noget filmværk i mov-format til min bærbare computer.
På min arbejdscomputer virkede filerne fint.
På den bærbare er der intet billede, men lyden kører fint. Jeg har installeret den nyeste quicktime.

Formatet er helt alm. mov - eksporteret fra Final Cut Pro.

Nogen idéer? Kan det være et codec jeg mangler? Det er ret urgent, da jeg skal vise filmen fra min bærbare.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
30. juni 2008 - 02:41 #1
ingen, der ved noget?
Avatar billede thov Forsker
30. juni 2008 - 14:30 #2
Kan godt være codec. Hent denne 'pakke' http://www.free-codecs.com/download/k_lite_Mega_Codec_Pack.htm
Så er du dækket ind, fra nu af og til juleaften :-)
Avatar billede johannielsen Nybegynder
18. marts 2009 - 17:10 #3
lukker