Avatar billede mini-zax Nybegynder
30. juni 2008 - 23:32 Der er 4 kommentarer

Cpu køler

Hey out there in internet land! Jeg har et mindre problem, min cpu køler passer ik til mit bundkort. Den køler fint, så længe mig tower ligger vandret, for køleren sidder ikke ordenligt fast, så den gaber lidt og derfor lukke den meget koncekvent ned hvert 10-15 min, hvilket ikke er optimalt. Cpuen er en AMD Athlon 64 3800+. så vil høre hvad cpu kølere i vil forslå, for jeg har tilsynladende ingen forstand på det.
Avatar billede squazz Novice
30. juni 2008 - 23:38 #1
ThermalRight 120 ultra extreme med 2xsharknoon 120mm blæsere
Avatar billede m-stengaard Nybegynder
02. juli 2008 - 10:15 #3
Thermalright Ultima-90I
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=394262

Er både støjsvag og køler effektivt.
Avatar billede squazz Novice
08. juli 2008 - 08:25 #4
Fik du svar nok?
Eller er det noget du vil have uddybet?