Avatar billede zion Juniormester
01. juli 2008 - 18:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mangler driver til Intel X38 Express chipset

Hejsa!!

Jeg har et computerspil der ikke virker når lydkortet er tilsluttet i enhedshåndtering. Så snart jeg deaktivere det der så virker spillet uden lyd.

Spilproducenten har bedt mig opdatere mit chipset.
(Try downloading and installing the latest chipset drivers for your motherboard.
)

Jeg har følgende chipset: Intel X38 Express

Mit bundkort er ASUS P5E3 Deluxe/WiFi-AP@n AiLifestyle Series

Jeg har forsøgt og søge på Intels hjemmeside og på google, men uden held. måske der er en derude som kan hjælpe mig med at finde den så jeg kan få testet om det er problemet.
Avatar billede zion Juniormester
01. juli 2008 - 18:33 #2
Tak for det hurtige svar.

Har et andet lydkort så har slået lydkortet fra bundkortet fra.

Men har hentet den nyeste driver til det, men det virkede ikke. Der er godt nok en beta driver, men ved ikke om man skal holde snitterne fra den.

Smider du et svar og tak for den hurtige hjælp.
Avatar billede grohnheit Nybegynder
01. juli 2008 - 18:41 #3
det var så lidt. Normalt skal man holde sig væk fra de drivere der følger med på cder, og i stedet hente de nyeste på producentens hjemmeside.
Avatar billede zion Juniormester
01. juli 2008 - 18:53 #4
Virkede desværre ikke, men fik opdateret chipsæt.

Tak