Avatar billede reds2001 Nybegynder
22. juni 2001 - 10:54 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

tutorial

Hvor kan jeg finde en god printbar tutorial til java script????
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. juni 2001 - 11:07 #1
www.builder.dk
er nok noget af det bedste hvis det skal være på dansk. (ikke god at udskrive)
http://hotwired.lycos.com/webmonkey/programming/javascript/
på engelsk vil jeg anbefale webmonkey.

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. juni 2001 - 11:13 #2
Du skal ikke forvente at finde en tutorial der fortæller dig \"alt hvad du får brug for\". Javascript er i virkeligheden et meget lille sprog, og når man bruger det er det altid \"javascript sammen med html\" eller \"javascript sammen med Acrobat\", osv, osv.

men den lille del der alene er javascript. typehåndtering, syntax osv er god at have fod på :-))
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
22. juni 2001 - 18:50 #3
Og ikke mindst når man blander DOM og CSS ind i det bliver det indviklet :-D

http://www.google.com/search?q=javascript+tutorial
Avatar billede kent-c Nybegynder
23. juni 2001 - 11:58 #4
http://www.viewsource.dk/poplinks.asp?ident=js

Dér har jeg lært JavaScript..

Pisse godt sted :)
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2001 - 18:58 #5
Jeg ved godt, dette ikke er et helt rigtigt svar på dit spørgsmål, men det, jeg kan anbefale, er, at du læser de to IDG-hæfter \"Start på Javascript 1.2\" og \"JavaScript for Webmastere\".
Og så findes der ikke nogen bedre øvelse end at udforske nettet og dermed sproget selv...

P.S. www.javascript.com er et godt sted at besøge for at finde nogle script-stumper at lære fra!