Avatar billede larsjrg Nybegynder
11. juli 2008 - 12:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

8xd55M7I.exe hvad er det?

Vises i processer, kan godt lukkes ned uden problemer.

fil placering C:\windows\system32, størrelse 36 kb.

Filen er oprettet her til morgen kl. 10.01

Har oplevet at Explore lukker ned på meget sære tidspunkter her til morgen, sket 2 gange.

Har haft en Telia Reklame som kommer ud af ingenting, popup selvom jeg er inde i et spil (Pro cycling Manager 2007) Har haft en lydafspilning uden popup også med en Telia Reklame.

Kørt Ad-ware uden at havde fundet noget i seriøst.

Fjernet google toolbars som åbenbart havde en Telia rubrik uden at jeg har opdaget det, nu får vi at se om det løser problemet.

Søgninger på selve filen giver intet resultat...
Avatar billede nva Praktikant
11. juli 2008 - 12:47 #1
Avatar billede larsjrg Nybegynder
03. august 2008 - 08:53 #2
løsning selv fundet