Avatar billede mstitdk Novice
11. juli 2008 - 21:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

css styles i php koder

Hey folkens...

jeg har lige nogle problemer mit design. efter jeg har leget lidt med det frem og tilbage er jeg kommet frem til dette resultat: http://www.loekkenbrand.dk/cms/

jeg har følgnde ting jeg bare ikke kan få til at fungere.
- Mine tekster er magen til de std jeg har angivet i min css fil, jo til dels, og mine links er som de skal være
- Jeg har en blå kasse rundt om mine billede "pdf, print og mail" ikonerne, jeg ik huske hva jeg skal gøre for at den til 0
- Jeg har fået min poll div til at forsvinde når jeg går ind på andre sider, hvordan pokker får jeg nyheder og udrykninger til at forsvinde, og min falshbanner div til at ændre længe og højde.

det lidt små ting for jer prof folk, men for mig, er det rimelig besværligt....
Avatar billede leftism Praktikant
11. juli 2008 - 21:51 #1
img {border: 0;} fjerner rammen omkring dine billedlinks.
Avatar billede mstitdk Novice
11. juli 2008 - 21:53 #2
kan jeg sætte den ind i min CSS fil?
Avatar billede mstitdk Novice
11. juli 2008 - 21:59 #3
ja det kunne jeg
Avatar billede zips Juniormester
12. juli 2008 - 00:15 #4
Jeg ville prøve at rette disse fejl først http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.loekkenbrand.dk%2Fcms%2F

Derefter rette din css fil til så det bliver lige som du ønsker ;-)
Avatar billede mstitdk Novice
12. juli 2008 - 05:36 #5
det har jeg ikke en pind forstand på det der
Avatar billede jakobdo Ekspert
12. juli 2008 - 08:10 #6
Men derfor ville det jo stadig være en ide at få dem rettet.
Og tænk, måske kunne du lære noget... :o)
Avatar billede mstitdk Novice
12. juli 2008 - 12:07 #7
altså så vidt jeg kan se ud fra de ting w3c skriver er det ">" den laver fejl i. og så vidt jeg kan se, går det hele i kage når jeg fjerner disse tags
Avatar billede zips Juniormester
13. juli 2008 - 13:58 #8
Hej dkbull

Det er ikke KUN > som laver fejl, du har 2 title i din head, du bruger name som ikke må bruges i den type DTD, du har tabeler som starter med <td> så her mangler <table><tr>

Husk at rette fejl oppe fra, når du validerer, da en fejl kan udløse mange andre fejl som sikkeret ikke er fejl.

Men prøv at rette disse fejl, så er det nemmere at hjælpe dig
Avatar billede mstitdk Novice
25. juli 2008 - 21:32 #9
takker
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. juli 2008 - 21:54 #10
Takker og lukker ???