Avatar billede alluc Nybegynder
17. juli 2008 - 23:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til rettelser!

Hej Eksperter,

Jeg skriver her på eksperten.dk for at høre om der er en der muligvis ville hjælpe mig med at få lavet nogle rettelser i en webshop? Det drejer sig om følgende punkter:

- Vil gerne have det lavet således at man skal kunne redigere produkterne uden at produktbilledet forsvinder.

- Når man så lave en bestilling på siden og gennemfører transaktionen så betaler kunden ikke det rigtige beløb (Eks. Kunden bestiller varer for 270 kr., men inde i mit betalingssystem bliver der kun trukket 2,70 kr.?!)

- Så skulle varenummeret også gerne vises udfor hvert produkt.

- Kan man evt. blive sendt til forsiden (Som er nulstilet), efter endt gennemført betaling?

Nogle venlige sjæle der kunne være interesserede i at hjælpe?

På forhånd mange tak!

// Alluc
Avatar billede kongfjong Nybegynder
18. juli 2008 - 07:20 #1
Kontakt mig på martin at martinhjort dot net for nærmere info:)
Avatar billede alminde Nybegynder
18. juli 2008 - 14:58 #2
Hej Alluc.

Hvis ikke du allerede har fundet en løsning, er du velkommen til at kontakte mig på jakob at alminde dot org.

Inderligt,
Jakob Alminde.
Avatar billede alluc Nybegynder
18. juli 2008 - 20:49 #3
Hej tak for jeres besvarelser!
Jeg vil bare lige informere om at jeg ikke kan give andet end point for hjælpen - så kan i ikke lige skrive tilbage om i stadig er interesseret, så jeg ikke sender en mail unødigt til jer. Hvis i skulle være interesserede så skal jeg nok hurtigst muligt få sendt en mail til jer - men hav lige lidt tålmodighed, for jeg kan ikke holde til at sidde ved computeren ret længe af gangen da jeg lige er blevet opereret.

På forhånd mange tusind tak.
Avatar billede alluc Nybegynder
18. juli 2008 - 20:54 #4
Vi kunne muligvis snakke over msn, da i så ville kunne få de informationer i måtte behøve hurtigere end gennem mail:)
Avatar billede kongfjong Nybegynder
18. juli 2008 - 23:01 #5
Beklager, men så er jeg ikke interesseret, men held og lykke;)
Avatar billede alluc Nybegynder
19. juli 2008 - 22:54 #6
Alminde vil du være interesseret? :)
Avatar billede alluc Nybegynder
20. juli 2008 - 20:09 #7
Lukker