Avatar billede hjortby Nybegynder
18. juli 2008 - 00:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mit skærm billede hopper helt vildt..

Om jeg er på nettet eller blot arbejder i Word, så pludselig begynder skærmbilledet at hoppe, dvs sige, at det hopper kun i det program, hvor man gerne vil arbejde. Og nogen gange kan jeg stoppe hopperiet med Ctrl-tasten, andre gange bliver hopperiet kun reduceret.

Har prøvet gendannelse et par gange, det virker, men kun i en kort periode.

De første 5 gange jeg forsøgte at oprette spørgsmålet, skete der det, at da overskriften skulle skrives, så droppede jeg blot til ekspertens forside - som om, det ikke var tilladt at skrive.

Dette skrives umiddelbart efter gendannelse, idet jeg ikke har mere end 5-6 minutter til det der hopperi begynder igen.
Avatar billede Jensen DK Novice
18. juli 2008 - 07:52 #1
Prøv at følge denne vejledning. http://www.eksperten.dk/artikler/1123
18. juli 2008 - 09:58 #2
PS: Men brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe i ovenstående artikel ...
Avatar billede hjortby Nybegynder
18. juli 2008 - 19:25 #3
Tak... har kigget på øverste vejledning, forstår ikke så meget af den, men læser det som, at det fungere til forskellige styresystemer XP osv., men hvad med Vista, kan jeg bare følge vejledningen alligevel?
18. juli 2008 - 20:10 #4
(Virker også til Vista...)
Avatar billede hjortby Nybegynder
18. juli 2008 - 22:00 #5
Jeg er end ikke i stand til at følge den vejledning. Ved genstart og F8, kommer der noget frem om gendannelse, om jeg vil gendanne fra Windows eller fra Packard Bell...  Kan jeg ikke bare køre de programmer i normal tilstand??
19. juli 2008 - 11:11 #6
... jo gør bare det...
Avatar billede Jensen DK Novice
19. juli 2008 - 13:59 #7
Det er vel ikke sådan at det er næmmere at printe vejledningen ud på papir.
Avatar billede hjortby Nybegynder
19. august 2010 - 00:46 #8