Avatar billede stoholm Novice
22. juli 2008 - 00:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Optage video højere end 30 fps

Findes der software eller lign. der gør det muligt at optage video med flere end 30 fps?
Jeg har et Nikon D70 og et Nikon P3.
Avatar billede j3ppah Novice
04. august 2008 - 14:17 #1
hvorfor vil du dog optage med mere end 30 fps ??... med mindre der er for at kunne kører det ned i slowmotion...

Hvis du har tænkt dig at kører det ved normal speed, kan det være pisse lige meget... mennesker kan alligevel kun se ... kan ikke huske om det er 24 eller 25 fps.. vi kan ikke opfange mere...
Avatar billede milter Ekspert
06. august 2008 - 19:11 #2
Nikon D70 og videooptagelser??

Det tror jeg, du får store problemer med ;-)
Avatar billede stoholm Novice
11. august 2008 - 21:00 #3
Jeg skal netop bruge det til at optage hurtige bevægelser med og så afspille det i slow-motion :-)
Avatar billede j3ppah Novice
12. august 2008 - 08:58 #4
så skal du købe dig et High FPS kamera... ellers kan det ikke lade sig gører... de fleste normalt optager kun med 30 fps, men du kan få nogle der optager med langt flere... Du kan desvære ikke få dit kamera til at optage med mere, da det er hardwaren der begrænser det, og ikke software... hvilket også er grunden til at high fps cams er dyre...
Avatar billede stoholm Novice
25. august 2008 - 22:26 #5
Øv, det var en skam - men tak for hjælpen alligevel.